Gauti abs svorio

Laikykitės pozicijos tiek laiko, kiek galite - bent minutę. Ir kitoks lankstumas taip pat, eikime tiesiai prie to.

Share Send Ar jums patinka šeši pakuotės abs? Ar bandote pastatyti šešis paketus abs? Dauguma žmonių labai sunku gauti 6 paketų abs. Šiandien kiekvienas vyras ir moteris nori turėti tobulą kūną, apimantį plokščią pilvą ir šešis pakuotes.

Dieta vaidina veiksmingą vaidmenį, kad gautų šešis paketus. Todėl šiandien šiame straipsnyje aptariame šešių pakuočių abs dietą.

Žiūrėti video įrašą: Truth About ABS-The Truth About ABS Fitness Program (Spalio Mėn 2021).

Kartu su pratimu, taip pat svarbu, kad po tinkamos mitybos būtų labai gauti abs svorio. Po pratybų rutinos padeda sustabdyti riebalų susidarymą organizme.

Gauti šešių pakuočių abs nėra sunki užduotis, kai tai padarysite teisingai. Pažvelkime į maisto produktus, gauti abs svorio galite įtraukti į dietą, kad gautumėte šešis paketus. Kviečiai: bet kuris maisto produktas, pagamintas iš viso kviečių, gali būti įtrauktas į jūsų šešių pakuočių abs dietą. Būk tai makaronai ar duona, jei jis pagamintas iš viso kviečių, tiesiog stumkite juos į savo mitybos planą.

Kas yra geriausia abs treniruotės įprasta?

Pridėti jį taip pat! Atminkite, kad dieta ir fizinis pratimas atlieka svarbų vaidmenį siekiant jūsų tikslo. Mitybos sėkmė ne tik naudinga svorio kritimui, bet ir padeda kurti raumenis. Tai vadiname šešių pakuočių mityba. Gauti gerų angliavandenių: Angliavandeniai yra maistinė medžiaga, kuri atlieka veiksmingą vaidmenį 6 pakuočių abs dietoje. Sveiki grūdai yra ironiški pluošte ir pereina per jūsų sistemą daug palaipsniui nei paprasti, rafinuoti angliavandeniai baltieji. Todėl į savo mitybą įpilkite rudųjų ryžių, viso kviečių, avižų ir kvinos.

2. Į mišinį įtraukite HIIT treniruotes.

Labai svarbu pridėti 25—50 gramų tiek prieš treniruotes, gauti abs svorio po jų per sunkias dienas. Žinoma, pagrindinė šešių pakuočių abs dietos formulė yra maža angliavandenių dieta, o tęsiant šią diskusiją dar vienas paprastas būdas padidinti pakuotes yra nutraukti visų angliavandenių suvartojimą prieš pertrauką.

Jis iš tikrųjų ateina į tai, kiek iš viso turite visą dieną, bet jei jį sumažinsite prieš miegą, tai bus naudinga, nes jūsų organizmas neišlaikys cukraus, kuris sukelia pūtimą. Idėja yra ne ilgiau kaip 3 valandas sustabdyti indą visuose maisto produktuose, kuriuose gausu angliavandenių, prieš išjungdami šviesas ir užmigti. Gerkite daug vandens: Vanduo yra labai svarbus, nes jis naudingas geresniam maisto įsisavinimui.

Jis pašalina organizmo toksinus ir atliekas, taip padėdamas prarasti svorį. Taigi, gerti du tris litrus vandens kiekvieną dieną. Venkite tokių saldžių, plikų kalorijų gėrimų, tokių kaip sodas ir apdorotos sultys. Geriamojo vandens ne tik padeda numesti svorį, bet ir padidinti medžiagų apykaitą. Jūs pastebėsite, kad skirtumas nebus.

Žalioji arbata padeda užkirsti kelią pilvo pūtimui, kurį sukelia per didelis vandens kaupimasis. Ne tik tai, kad ji išsklaido kitus kūno teršalus, taip suteikdama daugiau vietos vandens suvartojimui.

gauti abs svorio

Vanduo ir žalioji arbata yra vienas iš geriausių kombinacijų roko kietam abs 3. Paimkite baltymus anksti ryte: Į pusryčius įtraukite gerą kiekį baltymų.

gauti abs svorio

Jis padidina medžiagų apykaitos greitį, išvengia liesos raumenų masės praradimo, kuris paprastai pridedamas prie labai mažo kaloringumo dietos, ir išlaiko jus gauti abs svorio alkio.

Norėdami išsaugoti jūsų kalorijų ir riebalų kiekį, pasirinkite graikų jogurtą, Kanados šoninę ir kiaušinių baltymus. Sveiki pusryčiai turėtų apimti daug pluoštinių grūdų, kai kurių vaisių, pieno ir baltymų turinčių baltymų omletą.

Iš trijų pagrindinių maistinių medžiagų baltymai sudaro didžiąją dalį. Jis apsaugo jūsų raumenis ir palaiko medžiagų apykaitos greitį. Be to, jis padeda išlaikyti kūno riebalus, todėl galite turėti mažesnį figūrą. Tai vienas iš geriausių ir efektyviausių dietos patarimų, kaip gauti 6 pakuočių abs. Kai kalbama apie šaltinius baltymų turite, pabandykite sutelkti dėmesį į žuvį ar mėsą daugiausia.

SHREDDED ABS and LOSE BELLY FAT in 7 Days - 10 min Home Workout

Taip pat gali būti ir kitų šaltinių, pvz. Mėsos šaltiniai suteiks jums gauti abs svorio abs ir atspalvį, kurį galite pasigirti. Dirbant su tam tikru tonizavimu dar labiau pagerinsite šešis paketus. Tai apima pažangų planavimą po to, kai progresavote su mityba ir gausite jos kontrolę.

Kai tik pasieksite idealų figūrą, dirbkite su savo abs forma ir tai atlikite. Žiūrėti daugiau: Riebalų kepenų dietos planas 4.

Kultūrizmas

Valgykite mažus valgius: Įstatymas yra vartoti mažus patiekalus tuo pačiu intervalu. Taip pat bus naudinga kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje, kuris stabilizuoja insulino kiekį. Tai naudinga, jei norima, kad riebalai būtų naudojami kaip energija, o atramos neleidžia joms patekti į kūną. Kai papildomų riebalų nėra, abs tampa vis ryškesnis.

Lankytinos Klausimai

Apribokite natrio suvartojimą: Dauguma žmonių nori apie mg. Dalis problemos kyla dėl druskos kratymo ant maisto. Perdirbtas maistas turi santykinai didesnį druskos kiekį. Moralinis šešių pakuočių abs dietos planas priklausys nuo šviežių, neapdorotų maisto produktų.

Štai kodėl pirmasis svarbiausias dalykas yra pašalinti per daug natrio kiekį iš jūsų šešių pakuotės abs dietos diagramos. Natris turi vandens sulaikymo problemų, ypač pilvo srityje. Jei sumažinsite dietos kiekį natrio, galėsite iš karto patikrinti savo rezultatus. Štai kodėl nemažai žmonių visiškai išpjauna druskas, kai jie turi susirinkimus, kuriuose dalyvauja, kad būtų parodyti savo raumeningą figūrą, pavyzdžiui, mados šou ar šokių varžybose.

Žiūrėti daugiau: Skydliaukės dietos planas 6.

Ar viso kūno treniruotėje yra ABS?

Vaisiai ir daržovės: Vaisiai ir daržovės Jums siūlo visas maistines medžiagas ir pluoštas, kurių reikia mūsų kūnui. Jie yra daugelio maistinių medžiagų sandėlis ir yra privalomi, jei jums reikia tinkamo kūno su šešių pakuočių abs. Šie vaisiai yra turtingi visais vitaminais ir padidina organizmo metabolizmą blykstėje.

Nepakankamas vaisius yra citrina.

Valgykite daugiau riebalų

Citrinų sultys visuomet gali būti paslėptos palaimos, kai norite išsklaidyti tuos papildomus kilogramus, kurie buvo sulaikyti dėl išlaikyto vandens.

Kalbant kompresinės pėdkelnės svorio metimas daržoves dabar, imbieras, morkos ir špinatai yra pirmieji akivaizdūs privalumai. Šalia jų yra daigai, kopūstai, pupelės, brokoliai ir grybai.

gauti abs svorio

Valgykite sveikus riebalus: Maistiniai riebalai, daugiausia kilę iš mononesočiųjų ir polinesočiųjų riebalų, pvz. Taigi, tai yra šešių pakuotės abs Indijos dieta ir tikiuosi, kad jums patiks šis straipsnis ir rasite jį naudingu bei informatyviu!

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas, turite sutelkti dėmesį į įtakos veiksnius. Jūsų natrio suvartojimas, miego įpročiai, skysčių suvartojimas ir savalaikis maisto vartojimas turės įtakos jūsų pastangoms gauti šešis pakuotės abs. Jums reikia patobulinti savo gyvenimo būdą ir sąmoningai išsiaiškinti.

Jūs žinote, nėra skausmo, jokio pelno!

gauti abs svorio