Geri svorio grūdai. Temos, straipsniai, įmonės

Šis mažesnio cukraus kiekis yra šiek tiek riešutų skonio ir puikiai derinamas su braškėmis ir avietėmis. Tai ypač maistingas produktas, kurį be galo vertina veganai, nes jis yra pilnas baltymų. Tačiau didžioji dalis tyrimų yra paremta dietų, kurie valgė visą grūdus, ir tų, kurie valgė rafinuotus grūdus, palyginimą.

Ar sveiki grūdai yra geri svorio netekimui?

Angliavandeniai svoriui mesti — diona.lt

Kai kurie šaltiniai sako, kad grūdai yra blogi svorio netekimas, nes jie yra tankūs karbamido kalorijų. Kiti šaltiniai teigia, kad sveiki grūdai gali padidinti svorį, daugiausia dėl to, kad jie yra daug skaidulų. Pradėkime nuo tyrimo, kuris remia sveikus grūdus, kaip galimo svorio netekimo pagalbos apžvalgą. Atliktas tyrimas nustatė, kad valgant riebalus, turinčius daug sveikų grūdų, gali būti didelis pilvo riebalų nuostolis.

geri svorio grūdai

Tyrėjai sukūrė dvi grupes. Abu jie buvo įdėti į dietą, tačiau vienai grupei buvo teigiama, kad reikia suvalgyti sveikus grūdus, o kitiems buvo pavesta valgyti rafinuotus grūdus. Abi grupės prarado maždaug dešimt svarų per dvylika savaičių, tačiau visos grūdų grupės prarado daug daugiau pilvo riebalų. Kitas tyrimas parodė, kad sveikų grūdų valgymas padeda sumažinti svorio kokybę.

Tyrėjai palygino dvi grupes, kurios mažino kalorijų kiekį savo mityboje, ir nustatė, kad nors abi grupės prarado svorį, grupė, kuriai buvo specialiai nurodyta valgyti visą grūdų grūdus kaip jų dietos dalį, padidino jų skaidulų, magnio ir vitamino B-6 kiekį. Ir yra keli tyrimai, parodantys ryšį tarp vartojančių sveikųjų grūdų ir kūno riebalų mažinimo.

Atliktas tyrimas parodė, kad sveikų grūdų valgymas sumažina kūno riebalų kiekį, nei valgyti rafinuotus grūdus, o tiriant visą grūdus, paaiškėja, kad vartojant sveikus grūdus gali sumažėti bendras riebalų kiekis. Tai tiesa, kad tyrimai rodo ryšį tarp sveikų grūdų valgymo ir svorio kritimo.

Peržiūrų skaičius: Turbūt kiekvienam iš mūsų nuo pat mažens buvo sakoma, kad grūdai yra labai sveikas produktas, kuriame gausu maistinių skaidulų, mikroelementų ir pan. Susiformavo nuomonė, jog visi grūdai yra vienodai sveiki, naudingi mūsų organizmui, tačiau taip toli gražu nėra. Vieni grūdai turi kur kas daugiau naudingų medžiagų nei kiti. Iš tiesų, kai kurių grūdų nauda sveikatai yra gerokai pervertinta.

Tačiau didžioji dalis tyrimų yra paremta dietų, kurie valgė visą grūdus, ir tų, kurie valgė rafinuotus grūdus, palyginimą. Paprastai visi dalyviai apribojo kalorijų kiekį. Nenuostabu, kad geri svorio grūdai grūdų pakeitimas realiaisiais visais grūdais padeda mažinti svorį. Sveiki grūdai, tokie kaip avižos, rudieji ryžiai, kukurūzai ir quinoa, yra pakraunami pluoštu, kuris, kaip žinoma, padidina jausmus pilnatvėje ir užkerta kelią persivalgymui.

geri svorio grūdai

Rafinuoti grūdai, pavyzdžiui, balti ryžiai ir baltoji duona, paprastai yra mažesni pluoštuose ir kitose pagrindinėse maistinėse medžiagose. Fiber yra tikrai naudinga svorio netekimui.

Related Content

Tai nesuderinamas angliavandenis, o tai reiškia, kad maiste su juo mažiau kalorijų nei tiek, kiek kitų angliavandenių. Jis taip pat padidina sotumą ir išlaiko alkį. Taigi, jei jūs ketinate valgyti angliavandenius, tai tikrai protinga klijuoti su sveikais grūdais, o ne rafinuotais.

geri svorio grūdai

Tačiau kalorijos vis dar kalorijos. Nesvarbu, ar kalorijas sudaro sveiki grūdai ar rafinuoti grūdai, jie vis dar skaičiuoja. Visų svorio netekimo studijų dalyviai apriboja jų bendrąsias kalorijas.

  1. Ar galite numesti svorio su kūno žvėriu
  2. Ekologiška plona amerika

Taigi valgykite grūdus, o ne tokius dalykus kaip balta duona ir baltieji ryžiai, bet visada atkreipkite dėmesį į kiekį, kurį vartojate. Štai keletas patiekalų ir užkandžių idėjų, kaip integruoti visą grūdelį į savo dietą: Įdėkite dubenėlį iš avižinių dribsnių į pusryčius, bet ne bet kokią avižą.

Fresh articles

Aš esu didžiulis senovinių avižų gerbėjas, ir jie tiesiog pasirodo vienas iš geriausių visą grūdų šaltinių. Norėdami, kad vienas patiekalas būtų toliau, aš viršuje juos "auginti avižiniai" stilius. Užkandžiai iš grūdų krekerių. Vėlgi, aš tik apie maksimalų mano poros dydžių.

geri svorio grūdai

Štai kodėl aš norėčiau pradėti nuo didelių krekerių ir sudėti juos su daržovėmis, mažai kalorijų skonio ir net baltymų. Išbandykite šį derinį: pomidorų gabaliukus, geltoną garstyčią geri svorio grūdai kalakutienos gabaliukus. Labai gerai! Apvyniokite visą sėklą ant jūsų sumuštinių.

geri svorio grūdai

Nevalgyk baltos duonos kalorijų. Naudokite visą grūdų grūdus "dirbtinai kepti" savo mėgstamų maisto produktų. Vienas iš mano mėgstamiausių virtuvinių kepinių - tai miltai ir karšta aliejus, skirti plaušiniams grūdams ir kiaušinių baltymams gaminti "kepta" maisto produktus.

Mano ūkis - Šį sėjos sezoną labai svarbu žinoti 1 grūdų masę

Dėl nemokamų receptų, maisto produktų rastų, patarimų "n gudrybių" ir dar daugiau, užsiregistruokite nemokamuose kasdieniniuose el. Laiškuose arba apsilankykite "Hungry Girl"! Related Content.