Kas sukelia svorio kritimą nėštumo metu

Absoliučiai jokių vaistų į burną, nepasitarus su prižiūrinčiu daktaru. Paprastai jeigu visą jaunystės laikotarpį nuolat kovojai su svoriu, esi priversta laikytis dietų ir pan. Greipfrutai, apelsinų ar dogrose sultys mažomis dozėmis, kad išvalytų kūną ir prisotintų jį vitaminais.

Gydytoja pataria: nėščia, bet nestora Pirmame nėštumo trimestre kalorijas reikėtų skaičiuoti atsižvelgus į savo svorį iki nėštumo.

kas sukelia svorio kritimą nėštumo metu

Shutterstock nuotr. Autorius: manodaktaras.

Pastojau, kas toliau?

Tai labai sveikintina, ypač kai rūpinasi besilaukiančios, norinčios išsaugoti savo kūno žavesį. Priešingai nei manoma, išlikti sveikai ir žvaliai nėštumo metu, nepriaugti nereikalingų kilogramų yra visai paprasta. Nuo ko pradėti? Pirmiausia pasisverkite ryte prieš pusryčius, svarstyklės reikalingos elektroninės, nes jų rodmenų negalės paveikti mūsų begalinis noras matyti kuo greitesnius pasiekimus.

Ant vonios kambario sienos pritvirtinkite popieriaus lapelį, pasidėkite netoli rašiklį ir kasdien stulpeliu rašykite savo svorį, trečiadieniais pabraukite rodmenis ir užrašykite vidutinį tos savaitės svorį.

  • Gydytoja pataria: nėščia, bet nestora | diona.lt
  • 270 svarų svorio metimas

Nesinervinkite, jeigu per savaitę svoris kiek svyravo, labai svarbu, kad vidutinis savaitės svoris būtų toks pat kaip ankstesnės, arba kiek mažesnis, nėščiosioms leistina priaugti per savaitę priklausomai nuo nėštumo laiko apie g - g. Įvardinkite problemą… Pirmą kartą pasisvėrusi, suskaičiuokite kūno masės indeksą. Prireiks kalkuliatoriaus.

kas sukelia svorio kritimą nėštumo metu

Savo svorį kilogramais padalinkite iš savo ūgio metrais pakelto kvadratu, pvz. Tačiau staigus svorio augimas gali sukelti nėštumo komplikacijas, todėl reikalinga nuolatinė svorio prieaugio kontrolė, todėl šie mano patarimai jums labai svarbūs. Jei KMI nėštumo metu padidėjo nuo 25 iki 29, rizikuojate susilaukti rimtų sveikatos problemų.

Svoris nėštumo metu: kada jau verta sunerimti

Jei pasiekėte daugiau nei 29, jums reikalinga rimta specialisto dietologo programa ir nuolatinė kontrolė… Šitie patarimai ne jums. Kodėl nėštumo metu moteris linkusi priaugti svorio?

Yra daug įvairių mokslinių darbų, studijų, kur viskas išdėliota lentynėlėmis ir paragrafais, įvertinant organizmo rodiklius ir psichologinių faktorių bei hormonų įtaką, bet kiekvienai nėščiajai, ypač neturint specialaus pasiruošimo, į tai gilintis keblu ir nuobodu.

Taigi sausi skaičiai rodo, kad nėštumo metu mūsų kūnas linkęs kaupti riebalų atsargas, nes jos reikalingos naujai augančiai gyvybei aprūpinti, tai suprantama, atsižvelgiant į žmonijos raidos istoriją, dažni buvo badmečių, sunkmečių, nepriteklių laikai, kai išlikti ir išnešioti kūdikį galėjo tik turinčios atitinkamas poodines atsargas.

Štai todėl pirmus tris nėštumo mėnesius, nors augančio kūdikio poreikiai kas sukelia svorio kritimą nėštumo metu labai maži, moteris linkusi priaugti riebaliukų.

Antrą kartą gimdančioms — šiek tiek anksčiau. Žemiau gali matyti, kaip auga pilvas nėštumo metu pagal mėnesį: Pilvelio augimas nėštumo metu. Čia jau kaip gamta davė. Paprastai jeigu visą jaunystės laikotarpį nuolat kovojai su svoriu, esi priversta laikytis dietų ir pan.

Bet laikai pasikeitė. Nepasiduokite protėvių šauksmui. Tai kenksminga. Jokių būdu nevalgykite daugiau nei įprastai, nesmaližiaukite, judėkite.

Tiems sudalitams, kurių nėštumą lydi sunkios toksinių reiškinių formos, bus naudingos šios rekomendacijos. Jei šie reikalavimai bus įvykdyti, slėgis normalizuojasi, šlapimas aktyviai išskiriamas, didėja medžiagų apykaitos procesai ir pagerėja vaiko būklė įsčiose. Ypatingas dėmesys turėtų būti skiriamas sūrių maisto produktų pertekliaus pašalinimui iš meniu, nes jie gali sustiprinti neigiamą toksinio proceso aktyvumą. Liaudies gynimo priemonės Be oficialiai pripažintų kovos su toksikozės metodų, kai kurie yra labiau linkę pasitikėti senais receptais, kurie mums atėjo per kartas. Liaudies metodų gerbėjams siūlomi tokie patarimai: laiko patikrinimas: Medus, suvartojamas 1 valgomasis šaukštas.

Apie svorį ir kalorijas Jeigu jūsų svoris normalus, t. Jeigu KMIjūsų kūne rezervų vaiką užauginti yra pakankamai, todėl negalite priaugti daugiau nei 10 proc. Privalote laikytis dietos ir skaičiuoti kalorijas visą nėštumo laiką. Tai nėra sunku, pabandykime. Prisiminkite, kad 1g riebalų sudeginsite atlikusi fizinį krūvį už 9 kcal, atitinkamai norėdama atsikratyti nereikalingų lašinukų kilogramo turėsit sudeginti kcal.

Po gimdymo krenta svoris? Ne visada tuo reiktų džiaugtis

Realu paskirstyti kalorijų išeikvojimą laike, kitaip tariant, per dieną papildomai išeikvojusi kcal, vieno kilogramo riebalų neteksite per 18 dienų. Kaip išeikvoti kcal papildomai? Vėlgi paprasta, bet kuriame sporto klube rasite kardiotreniruoklių, kurie 60 kg svorio išeikvotų kcal kiekį. Krūvio metu turite nuolat kontroliuoti pulso dažnumą ir kvėpavimą. Tam nusipirkite pulso kontrolės prietaisą, jeigu sportuosite lauke, arba pasinaudokite esamais sporto klube.

Sveikai moteriai fizinio krūvio metu pulsas turi padažnėti proc. Pulso dažnis priklauso nuo jūsų fizinio pasirengimo. Nėštumo metu turite mankštintis kartus per savaitę po 40 min min.

kas sukelia svorio kritimą nėštumo metu

Apie nėščiosios mitybą ir su tuo susijusius mitus Ilgą laiką dėl nėštumo fiziologijos neišmanymo, arba neva norint apginti būsimąją motiną nuo papildomo streso, leisti pasilepinti maistu, taip atsidėkojant už giminės pratęsimo kančias, vyravo nuomonė, kad būsimoji mama turi valgyti už du.

Jeigu nenorite papildyti savo kūno riebalų atsargas, priaugti nereikalingo svorio, valgyti reikėtų tiek, kad su maistu gaunamos energijos kiekis atitiktų padidėjusius poreikius, bet jų neviršytų.

Visoms nėščiosioms kas sukelia svorio kritimą nėštumo metu įprasti skaičiuoti kalorijas, beje, ir po nėštumo šis įprotis pravers.

kas sukelia svorio kritimą nėštumo metu

Gal pradžioje pasirodys kiek keblu, bet daugybos lentelę juk išmokote, o kiek jūsų galvose nusėdo nereikalingų faktų, datų, formulių iš senų laikų?

Gaila, svorio metimas lawrence ks tokių gyvybiškai svarbių dalykų nemoko mokykloje! Tereikia suvokti, kad maisto kaloringumo įvertinimas tai jūsų raktas į sveiką motinystę. Tie devyni nėštumo mėnesiai gali nepataisomai sugadinti jūsų išvaizdą ir sveikatą, jau nekalbant apie kūdikio sveikatą. Tai ypač svarbu, jeigu per pirmuosius nėštumo mėnesius jūsų svoris jau padidėjo keliais kilogramais.

Pirmame nėštumo trimestre kalorijas reikėtų skaičiuoti atsižvelgus į savo svorį iki nėštumo. Jeigu iki pastojimo svėrėte 60 kg, pirmame trimestre kasdienis energijos poreikis yra ne daugiau kaip kcal vienam ikinėštuminio svorio kilogramui skaičiuojama po kcal.

Gydytoja pataria: nėščia, bet nestora

Antrame ir trečiame trimestre energijos poreikis kiek padidėja ir sudaro 30 kcal kilogramui svorio buvusio iki nėštumo plius papildomai kcal. Sportuojančioms arba ypač mažai svėrusioms prieš nėštumą būtinas energijos poreikis yra skaičiuojamas individualiai, nes yra kiek didesnis. Kitas mitas skelbia, kad to, ko nori nėščioji, esą nori ir kūdikis, todėl ji gali valgyti viską, ko tik širdis geidžia, nors ir ledų, mėsainių, picų, pyragaičių ir pan. Mielosios, nesuverskime nekaltam kūdikiui savo smaližiavimo ir godumo!

Kūdikis jūsų įsčiose apie tuos civilizacijos stebuklus jokio supratimo neturi. Nėštumo metu vyraujančios nuotaikos minorinės, kartais tiesiog ašaringos, dažnai savęs gaila, ir nežinai kodėl, tai tiesa, taip jau yra, todėl norisi jas praskaidrinti, tarkim, šokolado gabalėliu, gerai, tebūnie, bet tik ekologišku, be jokių E, ir tik gabalėliais, bet ne visa plytele.