Pasirašyti svorio metimo gaires, Nuorodos kopijavimas

Juk būtent natūralus alkis mums parodo, kada pradėti valgyti, o sotumas — kada sustoti. Jei svarstyklių rodomi skaičiai varo į neviltį, nustokite svertis Pasistenkite, kad rūpinimasis fizine sveikata nepakenktų psichikai. Geičiau tai buvo atspirties taškas judėti pirmyn. Vaikų mityba rūpinausi preciziškai, bet save pamiršau. Todėl ima atrodyti, kad gera mityba yra tik tokia, nuo kurios krenta svoris. Juk logiška, kad vakare, su storo audinio suknele ir batais sversite daugiau nei kitą rytą?

Jų sukelti kūno pokyčiai būna trumpalaikiai. Tik laiko klausimas, kada žmogus vėl pradės gausiau valgyti ir svoris sugrįš su kaupu. Nemaža dalis į dietas įnikusių žmonių pakliūva į pasikartojančią situaciją. Svorio jie numeta, tada priauga, ir viskas kartojasi iš naujo.

Neįtikėtini pokyčiai: pusės savo svorio atsikratė pakeitusi vieną įprotį

Dėl tokių valgymo sutrikimų pašnekovė kaltina visuomenėje vyraujančią dietų kultūrą. Tad, išgirdę apie naujus lieknėjimo būdus, stebuklingas piliules ar detoksikacijos programas, jie skuba tai išbandyti.

Juodą darbą atlieka greita klaidingos informacijos sklaida. Pavasarį įprastai padaugėja reklamų apie detoksikaciją, kuri paveikia žmones.

Stengiatės, bet niekaip nesulieknėjate: Unikauskas įvardijo 5 klaidas, kurias darote

Specialistai ne vienus metus šneka, kad mūsų organizmas pats puikiai geba išsivalyti, tačiau produktus ir gerą rezultatą siūlančios programos žmones įtikina priešingai", — pastebi A. Ji negaili kritikos populiarioms televizijos laidoms ir straipsniams, kurie išaukština lieknėjimo kultą. Neretai žiniasklaidai pritrūksta kritinio žvilgsnio į sėkmingas sulieknėjusių žmonių istorijas ir save mitybos specialistais vadinančių asmenų patarimus.

Dažniausiai kita lieknėjimo pusė neatskleidžiama. Numetus svorio, žmogus iš pradžių gali pasijusti šiek tiek geriau, tačiau tai trumpalaikis pagerėjimas. Vėliau dieta lemia blogą emocinę ir fizinę savijautą, nuolatinius badavimus ir persivalgymus, kaltės jausmą dėl valgymo, sumažėjusią savivertę. Apie tai nekalbama, tačiau 98 proc. Suprasti kūno signalus Norint jaustis ir atrodyti gerai, būtinas sveikas santykis su maistu, o ne bandyti bet kokia kaina numesti svorio. Jauniškytė-Ingelevičienė akcentuoja, kad intuityvus valgymas nėra lieknėjimo programa, tad ir jo tikslai kiti.

pasirašyti svorio metimo gaires

Labai svarbu atpažinti fiziologinius alkio ir sotumo pojūčius bei jais vadovautis. Juk būtent natūralus alkis mums parodo, kada pradėti valgyti, o sotumas — kada sustoti.

pasirašyti svorio metimo gaires

Todėl labai svarbu pašalinti priežastis, kurios trukdo suprasti šiuos signalus, — tikina gydytoja. Neigiamą įtaką daro ir stresas bei jau minėtas dietinis mąstymas.

Indrė Trusovė su savo vyru susipažino netikėtomis aplinkybėmis: „Radau gyvenimo meilę“

Jis žmogų apkrauna krūva taisyklių, kurios nutolina nuo fiziologinio alkio ir sotumo pojūčių. Tada asmuo ima nebesuprasti savo kūno poreikių: nebežino, kiek maisto jam reikia, todėl valgo, kai nėra alkanas, ir nebesugeba pajusti, kada jau sotus.

Todėl ima atrodyti, kad gera mityba yra tik tokia, nuo kurios krenta svoris. Jie sulaukia didžiulio spaudimo iš žiniasklaidos, aplinkinių ir šeimos narių mesti svorį.

pasirašyti svorio metimo gaires

Artimieji neretai tiki tokiu būdu darantys gera. Tačiau specialistai vis dažniau šneka, kad žmonėms kenkia ne didesnis svoris, bet dėl jo patiriamas stresas ir nerimas.

Svorio metimo skelbimų klaidos

Moksliniai tyrimai patvirtino, kad daugiau sveriantys žmonės yra linkę jo priaugti dar daugiau būtent dėl jaučiamos įtampos, — atskleidžia pašnekovė.

Kitaip sakant, tai svoris, kiek sverdami, jaučiasi geriausiai. Tokį svorį kūnas ir stengiasi išlaikyti, todėl jam trukdyti nereikėtų. Stengiantis palaikyti mažesnį svorį, nei reikalingas kūnui, prasideda įvairios problemos. Dėl to mažėja sotumo jausmas, organizme padaugėja alkio hormonų, kurie sukelia nepasotinamą apetitą.

Tačiau reikėtų suprasti, kad tai niekur nenuves.

pasirašyti svorio metimo gaires

Praradus sveiką santykį su maistu, lauks mitybos problemos, prarastas pasitikėjimas savimi ir maisto baimė", — perspėja A. Fizinis ar emocinis alkis? Kaip taisyklingai valgyti tai, ko norisi? O jei žmogus nuolat trokšta greitojo, nesveiko maisto? Ar galima jo valgyti, kiek telpa? Tačiau atėjęs tikrintojas mane išprašė lauk. Labiausiai, sako ji, buvo liūdna dėl to, kad negalėjo aktyviai leisti laiko su vaikais.

pasirašyti svorio metimo gaires

Klaipėdietė nusprendė imtis veiksmų ir sako gyvenime pakeitusi vieną dalyką — mitybą. Iš pradžių fizinio krūvio Ugnė neturėjo visai, o dabar kiekvieną rytą plaukioja baseine, pagaliau gali važiuoti dviračiu, užsiimti kitokiu aktyviu laisvalaikiu.

Unikausko įvardyta klaida — saiko neturėjimas. Riebalai yra cukraus atsargos bado atveju, todėl be cukraus bado riebalai nedeginami. Jeigu jūs organizmui neduosite cukraus, jis turės deginti riebalus. Jeigu metabolizmas lėtas, mažas angliavandenių kiekis maiste gali būti per didelis — net sumažinus jų kiekį, vis tiek bus per daug.

Jei jūsų medžiagų apykaita lėta, saldainis, sulčių stiklinė ar bet koks kitas cukrus gali sustabdyti riebalų deginimą nuo 24 iki 48 val.

pasirašyti svorio metimo gaires

Anot jo, reikėtų valgyti daugiau daržovių, kuriuose daug vitaminų, mineralų, skaidulų. Daržovių norma parai — apie gramų.

Atrodo, kad svoris nekrenta? Visai tikėtina, kad netinkamai sveriatės

Penktoji svorio metimo klaida, tikina A. Žinokite, kad kartais antsvoris — tai tik ledkalnio viršūnė. Po antsvoriu slepiasi miego problemos, sutrikusi hormonų veikla, virškinimo problemos, energijos trūkumas, bloga nuotaika.

Jis tikina, kad daugelis mesdami svorį vadovaujasi netinkamomis taisyklėmis ir išvardija penkias dažniausiai pasitaikančias klaidas. Kartais jis tampa toks didelis, kad ateina akimirka, kai suprantate, jog kūno matmenys jūsų nebetenkina, o turimas garderobas per ankštas. Griebiatės dietos, keičiate mitybą, atsisakote nesveikų maisto produktų.

Reikia mesti svorį ne tam, kad gražiau atrodytume, o tam, kad būtume sveikesni.