Svorio miegas

Dar liūdniau tai, kad jei bandote laikytis dietos ir nepakankamai išsimiegate, jūsų pastangos tampa beprasmiškos. BMJ paskelbtame tyrime nustatyta, kad vos 10,5 valandos ar mažiau per parą miegantiems trejų metų vaikams nutukimo tikimybė sulaukus septynerių padidėja 45 proc. Dėl blogos skydliaukės veiklos geriu L-tiroksiną po mg per dieną. Taip užvedame žalingą sveikatai blogų įpročių ratą. Deja, nuolatinis užkandžiavimas tik dar labiau apsunkina organizmą, patenkama tarsi į užburtą ratą… Šiuo įtemptu laikotarpiu sveikatos specialistai rekomenduoja rinktis tuos sprendimus, kurie padeda ne tik momentiniu, bet ir ilguoju laikotarpiu. Jei po dienos snaudimo buvo sunku užmigti naktį — turėtum sutrumpinti dienos miego laiką arba jo visai atsisakyti.

svorio miegas

Miego trūkumas slopina hormoną, signalizuojantį apie pasitenkinimą maistu, tačiau padidina hormono grelino, dėl kurio jaučiate alkį, koncentraciją. Nors pavalgėte ir esate sotus, norėsite dar.

Klausimas: kaip miegas ir skysčių vartojimas susiję su svoriu?

Ir tai susiję ne vien su hormoniniais pokyčiais organizme. Kai trūksta miego, pasikeičia smegenų reakcija į maistą. Smegenų tyrimai parodė, kad dėl miego trūkumo išsijungia virš akių esančios priešakinės smegenų žievės sritys, atsakingos už kontroliuojamus sprendimus. Šios impulsų kontrolės sritys kontroliuoja ir norą valgyti. Ir priešingai, miego trūkumas sustiprino primityvesnės giliųjų smegenų struktūros — migdolo, skatinančio hedonistines mintis, įskaitant ir dekadentinį maisto troškimą, poveikį.

Miego įtaka svoriui: kokias problemas sukelia ėjimas miegoti per vėlai - DELFI Gyvenimas

Miegas veikia jūsų gebėjimą numesti arba priaugti svorio. Štai kodėl miegant mažiau negu 7 valandas per parą, jūsų pastangos atsikratyti svorio nueina šuniui ant uodegos. Vienas tyrimas atskleidė, kad asmenys, kurie laikėsi griežto mitybos plano, tačiau jautė miego trūkumą, atsikratė tik pusės nepageidaujamų kilogramų, palyginti su tais, kurie pakankamai miegojo ir laikėsi to paties mitybos plano.

Be to, miego trūkumas sukelia nuovargį ir sužadina apetitą.

9 miego taisyklės, kurių laikantis greičiau krenta svoris - DELFI Gyvenimas

Kadangi organizmas stengiasi išlikti budrus, jis pradeda reikalauti energijos šaltinio, kuriuo dažniausiai tampa nesveikas maistas. Miegas gerina atmintį Neretai studentai nemiega visą naktį prieš egzaminą tam, kad išmoktų kuo daugiau.

  1. Nori sulieknėti ir susitvarkyti
  2. 5 priežastys, kodėl miegas yra svarbus metant svorį
  3. Svoris auga kaip ant mielių? Jums galimai – „koronasomnija“ - diona.lt
  4. 6 priežastys, kodėl turėtumėte miegoti ilgiau negu 7 valandas

Tačiau norint kažką įsiminti, būtina gerai išsimiegoti. Juk sunku sutelkti dėmesį ir išlikti budriam, kai esate pavargęs. Be to, miegas leidžia geriau įsisavinti visą informaciją, ką studijavote, skaitėte ar stebėjote.

Todėl jei norite išmokti naujų įgūdžių, sukurti ilgalaikius prisiminimus ir gebėti išlaikyti dėmesį, reikia miegoti bent val. Miegas ilgina gyvenimą Nors mokslininkai jau kiek seniau pagrindė šią teoriją, tikriausiai dar daug kam neteko girdėti, kad miegas padeda gyventi ilgiau. Viename tyrime dalyvavo 21 tūkst.

Mokslininkai dvynių progresą sekė 22 metus. Kadangi visi dalyviai buvo dvyniai, tai reiškia, kad jų genai ir bruožai buvo tokie patys ar bent labai panašūs.

svorio miegas

Anot mediko, miego trūkumas paveikia baltymus citokinus, kurie gali sukelti uždegimo ląstelių atsiradimą. Tačiau miego ir skausmo sąsaja yra sudėtingesnė.

Klausimas: kaip miegas ir skysčių vartojimas susiję su svoriu? Man yra 57 metai, darbas sėdimas, valgau labai nereguliariai. Mėgstu saldumynus, todėl ne visada jų atsisakau.

Įdomu tai, kad 42 proc. Tai leido daryti išvadą, kad trūkstant miego jautrumas skausmui yra didesnis.

svorio miegas

Nors tai nereiškia, kad, jei jums kažką skauda dėl ligos, išsimiegojus praeis. Profesoriaus teigimu, idealiu atveju suaugusiam žmogui reikia 7,5—9 valandų miego kiekvieną naktį, nors realybė tokia, kad net trečdaliui suaugusiųjų 7 valandos miego — nepasiekiama prabanga.

Miego įtaka svoriui: kokias problemas sukelia ėjimas miegoti per vėlai

Vis dėlto jis pažymi, kad ypač svarbu atsižvelgti į miego ciklus. Vienas miego ciklas — tai 90 minučių.

Vis dėlto miego metu organizme vyksta įvairiausi procesai, leidžiantys kūno ląstelėms atsistatyti, todėl ryte vėl būname pilni energijos ir žvalūs. Tačiau jeigu vis dar netikite miego nauda, galbūt šios 6 priežastys padės apsigalvoti. Miego metu organizme vyksta įvairiausi procesai, leidžiantys kūno ląstelėms atsistatyti, todėl ryte vėl būname pilni energijos ir žvalūs.

Jeigu jūs atsikelsite po 7 valandų, nubusite viduryje ciklo: smegenys sau, kūnas sau, o atsikėlę po 7,5 valandos būsite žvalūs ir pailsėję. Tačiau A. Unikauskas nesako, kad būtina ar užtenka miegoti 7,5 valandos.

Tai — individualu: vienam užteks 7,5, kitam — 6, trečiam — vos 4,5 valandų miego, nors tokių žmonių ir labai nedaug. Be to, jis perspėja visus tėvelius, leidžiančius augantiems vaikams naktinėti.

Anot A. Unikausko, tik pirmoje miego dalyje gaminamas hormonas melatoninas, kuris nepaprastai svarbus mūsų miego kokybei ir organizmo atsistatymui.